Thursday, April 7, 2011

مهما يحاولوا يطفوا الشمس

مهما يحاولوا يطفوا الشمس

مهما يزيدوا علينا الهمس

مهما يقولوا مهما يعيدوا

انت في قلبي انت وبس

كل كلامهم مش هيقصر 

وانا ولا هبعد ولا هتغير

يمكن حتى هقرب أكتر 

مهما يحاولوا الناس بالعكس

حبنا جوه قلوبنا بيكبر

مهما يحاولوا يطفوا الشمس مهما يحاولوا يطفوا الشمس

ياللي حياتي بتحلم بيك 

وبشوف كل الكون بعنيك

انت العمر الحلو اللي زمان كان متأجل

عشت وشفته جوه عنيك في معاده بيوصل

ليه عايزين ياخدوه من قلبي

ليه يلوموني الناس على حبي

كل كلامهم مش هيقصر 

وانا ولا هبعد ولا هتغير

يمكن حتى هقرب أكتر 

مهما يحاولوا الناس بالعكس

حبنا جوه قلوبنا بيكبر

مهما يحاولوا يطفوا الشمس مهما يحاولوا يطفوا الشمس

بيني وبينك حب كبير 

أكبر ما يفكروا بكتير

ده اللي ما بيني وبينك كان في السما متقدر

لازم كنت هحبك مهما لقانا اتأخر

حتى في أخر يوم من عمري

كنت حجيلك برضه يا قدري

كل كلامهم مش هيقصر 

وانا ولا هبعد ولا هتغير

يمكن حتى هقرب أكتر 

مهما يحاولوا الناس بالعكس

حبنا جوه قلوبنا بيكبر

مهما يحاولوا يطفوا الشمس 
مهما يحاولوا يطفوا الشمس.

2 comments: